Tartásjavító tornáink minden korosztályban nagyon kedveltek. A fiatalok esetében leggyakrabban a felgyorsult civilizációs hatásokra kialakult rossz testtartás a jellemző (telefon, számítógép használata közben az előre helyezett fejtartás, vállak előre fordulása miatt). A munkaképes korosztálynál a monoton munkavégzés (legyen álló, ülő munka) miatti megváltozott statika, elfáradó izomcsoportok okoznak problémát, fájdalmakat. Mindehhez gyakran súlyosbító körülményként a stressz is társul, ami további izomfeszüléseket indukál. A rendszeresen végzett speciális nyújtó és erősítő gyakorlatokkal ezeken a sokat tudunk javítani. Az idősebb korosztálynál a megmacskásodott ízületek, elmerevedett izmok okoznak galibát, ami szintén orvosolható egy könnyed, átmozgató tornával. A megnövekedett mozgástartomány az önellátási, és unokázási ( 😀 ) képességet fokozza. Tartásjavító tornáink nem csak egyéni foglalkozások keretében, hanem két-három fős kiscsoportokban, párban, társsal, barátokkal kínálnak hangulatos és hasznos elfoglaltságot. Ilyenkor sokszor szembesülünk testünk kialakult korlátaival, megdöbbenve vesszük észre, hogy azok a mozdulatok, amik régebben könnyen mentek most nehézségeket okoznak. Vagy ami nekünk oly nehezen megy, azt a másik milyen könnyedén megcsinálja, viszont a következő gyakorlatnál ez pont fordítva történik. Ezek a felismerések kitartásra ösztönöznek és viszik előbbre a fejlődést.   Mivel a gyakorlatok sokrétűek, bevezettük a családi tornát, ahol a szülők a gyerek(ek)el együtt mozoghatnak. Családi tornánk a mindennapok monotonitásából kizökkenve, egymásra jobban odafigyelve kínál egyszerre kellemes és hasznos, tartalmas időtöltést.